Victim
Administrator
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pon 0:17, 30 Cze 2008 Temat postu: REGULAMIN FORUM |
|
|
I. Wstęp:
1. Forum jest to miejsce publicznej dyskusji, gdzie każdy użytkownik ma prawo do swobodnej wypowiedzi na każdy wybrany przez siebie temat, zaczerpnąć rady innych użytkowników lub samemu jej udzielić.
2. Forum jest bezpłatne, ogólnodostępne i rządzi się zasadami ustalonymi przez Administrację. Jeżeli regulamin nie spełnia Twoich oczekiwań, jest dla Ciebie za mało tolerancyjny nie rejestruj się.
3. Pieczę nad treścią publikowanych wypowiedzi sprawuje Administracja i Moderatorzy.
4. To użytkownicy tworzą atmosferę forum, więc prosimy o kulturalne dyskusje utrzymane na pewnym poziomie.
5. Nie wszystkie tematy są widoczne dla gości forum. Jeżeli chcesz zobaczyć resztę i zostać pełnoprawnym
użytkownikiem, musisz akceptować poniższy regulamin.
II. Postanowienia dotyczące użytkowników:
1. Zakazuje się:
1.1. Obrażania osób piszących na forum.
1.2. Używania wyrazów powszechnie uznawanych za wulgarne.
1.3. Wielokrotnego umieszczania informacji o tej samej treści czyt. spam.
1.4. Pisanie nie na temat dotyczący wątku.
1.5. Reklamowania innych stron, blogów, for (nie dotyczy wpisów w sygnaturze)
1.6. Umieszczania treści rasistowskich, pornograficznych i całej reszty zamieszczonej w Kodeksie Karnym RP.
1.7. Wstawiania do wiadomości wszelkiego rodzaju grafiki przekraczającej wymiary 600x1000 pikseli.
2. Zobowiązuje się:
2.1. Szanować zdanie i poglądy innych użytkowników.
2.2. Pisać w miarę poprawną polszczyzną. Słownik nie boli.
2.3. Zakładając temat, nazwa powinna oddawać to co w nim się znajdzie.
2.4. Używać pisma wyuczonego w szkolnej ławce, czyli nie ma miejsca dla:
- "jush", "tesh", "boshe"
- "PiSmA BlOgAssKoffEgO"
- używania wyrazów obcojęzycznych jako zamienniki wulgaryzmów
2.5. Sygnaturkę w postaci wszelkiej grafiki okroić do rozmiarów 400x200.
2.6. Nie nabijać postów pod rząd. Do tego służy narzędzie edycji.
III. Każdy użytkownik tego forum jest traktowany na równi i podlega pod ten sam regulamin. Znaczy to, że nie tolerujemy osób z podziałem na równy - równiejszy.
IV. Na forum panuje system ostrzeżeń. Ostrzeżenia zostają przyznawane wyłącznie przez Administrację. Maksymalny limit ostrzeżeń osiąga się po 6 upomnieniach - pierwsze słowne w postaci PW, kolejne przyznawane oficjalnie. Po dotarciu do końca tej drogi, konto zostaje usunięte oraz profilaktycznie zostaje nałożony ban na IP. Administracja nie musi się tłumaczyć z przyczyny ostrzeżenia, gdyż wie, że jest ono słuszne.
V. Administracja ma pełne prawo do usuwania i edytowania zarówno postów jak i tematów, w których zostały naruszone zasady przyjęte na forum, uwarunkowane regulaminem. W wyjątkowych przypadkach przyczyna zamknięcia tematu będzie przesłana drogą PW do autora.
VI. Regulamin może w każdej chwili ulec zmianie, więc należy być z nim na bieżąco. Przypominamy, że nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
Pozdrawiamy,
Administracja
Ostatnio zmieniony przez Victim dnia Pon 0:23, 30 Cze 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|